kopiika.com.ua

А тепер – Горбатий!

Переглядів: 4500Коментарі: 0

Нарешті найстаріший міст Білої Церкви, що був побудований ще в 40-х роках минулого століття, перестане бути постійною загрозою як автівкам так і залізниці, над якою він пролягає. Уже багато років точаться розмови про його аварійний стан. Але раніше чи то руки не доходили, чи то в  колишніх очільників не було бажання пройти сім кіл пекла бюрократії задля реконструкції  споруди. До сьогодні міст стояв безмовною катастрофою, яка могла виникнути будь-якої миті. 

А необізнані жителі, не розуміючи небезпеки, постійно мітингували проти перекриття руху по Горбатому мосту, тому що альтернативою є проїзд по вулиці Мазепи й особисто їм це заважає. 

Усвідомити, що в разі проїзду через міст може статися катастрофа всеукраїнського масштабу, хватило розуму нинішній владі. Два з половиною роки тому почалася планомірна кропітка  робота  щодо відновлення Горбатого  мосту. Ні держава, ні Укрзалізниця, попри те, що міст є частиною шляхопроводу державного значення, не захотіли фінансувати проект і не виділили жодної копійки на його реалізацію. Натомість висунули багато умов щодо його реконструкції. Кожен крок, від поточної документації до техумов, неможливо було зробити без відповідних погоджень. Але місто все одно знайшло гроші й знайшло в собі терпіння погодити безліч документації. Наразі початок реконструкції мосту вже на фінальному етапі.

Пройдено тендерну процедуру й визначено виконавця. Це відкрите акціонерне товариство «ALKE Insaat Sanayeve Ticaret». Воно погодилось виконати роботи на 3 млн грн дешевше, ніж планувалося на початку, – за 28,97 млн грн.

Компанія має гідний послужний список і користується довірою багатьох країн, де проводила свої роботи.  Її партнерами є Світовий банк, та Саудівський банк розвитку.  

Згідно з проектом, відремонтують прогонову будову та елементи опор, замінять дорожнє та  пішохідне полотна, до нормативних показників приведуть геометричні параметри під’їздів та мостового полотна, улаштують водоскидні споруди з проїжджої частини та зливоприймальних колодязів, перелаштують мережу освітлення, змонтують огородження, організують дорожній рух. 

 Роботи мають розпочатися найближчим часом:  як тільки департамент ЖКГ отримає дозвіл на виконання будівельних робіт, відповідно до чинного законодавства. Згідно з планом уже в кінці цього року вони мають бути закінчені.

І здається, що Горбатим його будуть називати лише старожили, бо в нового покоління навряд чи повернеться язик назвати так модерно реконструйований шляхопровід.