kopiika.com.ua

Чисто там, де…

Переглядів: 314Коментарі: 0

Кожному з нас дороге рідне місто. Кожен хоче бачити білоцерківські вулиці охайними та презентабельними. Ми всі прагнемо до європейських стандартів ідеального порядку та екологічної безпеки довкілля. Саме тому нині робота працівників ПрАТ КАТП-1028 набуває такого важливого суспільного значення. Адже, справді, чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять.

 
В одному з нещодавніх випусків нашого видання ми розповіли про перший технологічний процес, який здійснює підприємство – забір твердих побутових відходів зі сміттєвих контейнерів. Сьогодні до уваги читачів представляємо огляд  відповідальної та напруженої роботи водіїв сміттєзбиральних машин, що виконують функцію вивантаження та вивозу відходів, утворених у процесі життєдіяльності жителів Білої Церкви. 
 
- Робота нашого автопарку базується на чітко відпрацьованих логістичних схемах з урахуванням щільності населення, архітектурних особливостей міста та його дорожньої карти, – зазначає голова правління 
І.П. Вакурова. – На підприємстві було ретельно прораховано, скільки потрібно автомобілів, щоби вони могли обслужити всі райони міста в заздалегідь визначений час. Тож на сьогодні Білою Церквою курсують 9 сучасних сміттєвозів, які й забезпечують потреби споживачів. Задля контролю за якістю надання послуг на всіх автомобілях встановлено GPS-навігатори, на одному з автомобілів встановлено систему відеонагляду, що посилює відповідальність водіїв. 
 
А сучасні засоби контролю потребують додаткових витрат на їх утримання. Для зручності нашої роботи бажано інтенсивніше проводити групування контейнерів задля підвищення продуктивності праці та зменшення навантаження на обладнання спецтехніки. Наразі ми вивчаємо довід роботи автомобілів, що мають заднє завантаження контейнерів, де не доводиться піднімати контейнер на висоту три метри. Тому в місті створена спеціальна комісія, що обстежує контейнерні майданчики для проведення групування контейнерів. Поновлення автопарку відбувається постійно, а хто з працівників сумлінно виконує свої обов’язки, тому керівництво довіряє нову техніку.
 
Про всі деталі, особливості й умови цієї корисної й вельми необхідної для всієї громади міста діяльності нам розповів Сергій Швець – один із найдосвідченіших працівників КАТП-1028, котрий має вже 25 років трудового стажу на даному підприємстві:
- За роки моєї праці це вже 5-та машина, на якій їжджу особисто я. Наше підприємство її придбало 2 роки тому. Автомобіль МАН – машина не лише красива й нова, але й дуже зручна, непримхлива, прекрасна в роботі. Нарікань не маю. Раніше їздили на ЗІЛах, на КАМАЗах – ця багато краща. Тож місяць тому підприємство придбало ще одну таку.
 
За словами С. Швеця, йому подобається працювати, оскільки на КАТП-1028 дуже згуртований колектив, а керівництво розуміє потреби своїх працівників і уважно до них ставиться. Починається його робота о 6 ранку й триває 11 год 30 хв. Працюють водії сміттєвозів 2 дні через 2 дні відпочинку. Як і всі інші, Сергій сам керує транспортом і сам вивантажує контейнери. За зміну кожен із водіїв обслуговує близько 300 контейнерів. Для цього стільки ж разів треба виходити з машини й оперувати механізованою системою загрузки. Зазвичай водії виконують по 5 рейсів за день. 
- Стараємося, аби за будь-якої ситуації місто було чистим, а на його вулицях був порядок, – додає С. Швець. – Тим паче, що наша робота фіксується. Усі сміттєвози обладнані засобами GPS, і диспетчер бачить, де ми їздимо і як працюємо. 
 
Буває, споживачі скаржаться, що з їхніх контейнерів не забрали сміття. Тоді диспетчер звіряється з навігатором і може впевнено стверджувати, у який час на тій території перебувала машина КАТП-1028. А ще на сміттєвоз встановлено дві відеокамери, що фіксують процес забору сміття. Тож якщо споживач звертається зі скаргою, що сміття не завантажували чи розсипали довкола, ми точно знаємо, чи якісно була надана послуга.
 
Зважаючи на свій багаторічний досвід, водій С. Швець акцентує, що кількість сміття в місті постійно зростає, але жителі Білої Церкви поступово привчаються до екологічного способу мислення й починають його сортувати. Хоча ще частенько трапляється, коли ПЕТ-пляшок позбуваються стихійно, десь поблизу контейнерів. Водіям доводиться їх збирати самотужки. Поки що не обходиться й без ситуацій, коли люди здійснюють підпали контейнерів, викидаючи в них недокурки або тліюче листя. Гасити загоряння доводиться теж водіям. 
 
Додають прикрощів і викинуті в контейнери каністри з відпрацьованою машинною оливою, яка, витікаючи, забруднює машину. Та найбільше проблем виникає із засміченням сміттєвих майданчиків негабаритними відходами, коли споживачі позбуваються старих диванів, столів, гілляк після обрізки дерев тощо. 
 
Турбує працівників КАТП-1028 і проблема розміщення контейнерів біля під’їздів, куди важко під’їхати взимку через снігові замети, улітку – через припарковані поруч легкові автомобілі, через які доводиться неодноразово повертатися до цього місця, щоб усе-таки вивантажити контейнер. А це втрати часу та перепробіги.
 
Допомогти працівникам КАТП-1028 підтримувати в місті належний санітарний порядок маємо й ми, білоцерківці. Це  навіть не потребує від нас якихось великих матеріальних затрат, а лише екологічної культури. Усім нам під силу не залишати після себе гидких «автографів» нашого споживання в не відведених для цього місцях, відділяти користні компоненти відходів в окремий контейнер, берегти й охороняти довкілля. 
Тоді ніколи не доведеться червоніти перед гостями міста за його стан, а жити в Білій Церкві буде ще приємніше й комфортніше. Як у Європі, імідж якої нам так усім подобається.
 
— Олена Литвинова