kopiika.com.ua

Дебютний проект Укрзалізниці в Білій Церкві

Переглядів: 1283Коментарі: 0

Дивлячись на Білу Церкву з висоти пташиного польоту, можна зауважити, що залізнична колія ділить її навпіл. З одного боку залізниці знаходяться центральні райони міста, де зосереджені офісна та державна структури, а з іншого – промислові райони та найбільший житловий масив міста – Леваневського. А от переходів через залізницю не так і багато, можна перерахувати на пальцях однієї руки, та й не всі вони зручні для пішоходів. От і маємо безліч самовільних переходів, які ніяк не можна назвати безпечними. 

Раніше, коли заходила мова про облаштування безпечних переходів у зручних місцях, справа зазвичай далі від балаканини не йшла. І не в коштах була найбільша проблема. Така структура, як Укрзалізниця, є досить специфічною. Це така собі «держава в державі», яка має надзвичайне стратегічне значення. Тож найважливішим і найскладнішим процесом є переговорний. 

Переконати Укрзалізницю в тому, що на певному відрізку її колій потрібно провести якісь роботи (а значить, потрібно до хвилини розрахувати робочий процес, щоб він не завадив безперебійному руху потягів),  а також узгодити характеристику кожної деталі та кожного матеріалу (щоб безпека руху була гарантованою) – ось те, до чого ніяк не могли дійти руки в чиновників усіх рангів.

 Одним зі своїх найбільших досягнень теперішня міська влада може сміливо вважати налагодження тісної співпраці з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця». Вдалося зрушити з місця розв’язання проблем, пов’язаних із залізною дорогою, які не вирішувалися роками. А саме: відкрито та відремонтовано покриття  переїзду по вул. Івана Кожедуба, отримано необхідну документацію й погодження для ремонту Горбатого мосту та проектування підземного переходу на масив Томилівський.

Справа, урешті, зрушила з мертвої точки, і то так потужно, що сьогодні Біла Церква має дебютний проект від Укрзалізниці: наразі  розпочато будівництво  переходу, який поєднує 4-й мікрорайон та вулицю Павліченко. 

Місце обрано не випадково. Щодня тисячі містян переходять залізничні колії саме в  цьому місці.  Мова йде про те, що в Білій Церкві  вперше в Україні буде збудовано  регульований (обладнаний світловою та звуковою сигналізацією) пішохідний перехід через двоколійну ділянку магістральної залізниці. Це пілотний проект, тобто  завдяки цьому переходу держава отримає технічні норми (ДБН) щодо облаштування таких переходів і в інших необхідних місцях України. 

Будівництво переходу здійснює ПАТ «Укрзалізниця», організацію ремонту та облаштування підходів до колій взяло на себе місто.

Міський голова Геннадій Дикий у себе на сторінці в соціальній мережі зазначив, що такий потужний старт оновлень став можливим завдяки налагодженій співпраці міської влади, керівництва ПАТ «Укрзалізниця» та народного депутата України Хвичі Мепарішвілі. 

Тож очікуємо на відкриття нового переходу  та сподіваємося, що безпека білоцерківців і надалі лишатиметься основним пріоритетом для чиновників як місцевого, так і державного рівнів.

Леся Поліщук