kopiika.com.ua

Джазові історії від Дюка Елінгтона

Переглядів: 48Коментарі: 0

Цього виступу музиканти грали переважно твори Дюка Елінгтона. Чому вони обрали такий репертуар? За словами лідера джазового колективу, оркестр Дюка Елінгтона відрізнявся від багатьох подібних колективів своєю свободою імпровізації. І саме цього – вільної професійної імпровізації між учасниками ансамблю – добивався ініціатор концертної програми, пов’язаної  з відомими творами геніального  Елінгтона: «Satin Doll/Атласна лялька», «Creole Love Call/ Зов креолки», «April In Paris/Квітень у Парижі», «Don’t get around much anymore/Не оглядайся». 

Кількість музикантів у колективі варіюється. Цього разу вони грали як секстет: Олександр Дмитренко (гітара), Владислав Корнєв (саксофон), Микола Красавін (флейта), Володимир Толмачов (кларнет), Сергій Попов (барабани), Олександр Сторожук (контрабас).

Звичайно, джазова музична атмосфера – вона особлива, тому навіть у прохолодному залі стає тепліше, бачиш посмішки сусідів, чується легеньке постукування в такт, навіть хочеться підспівувати та підтанцьовувати. Про це й говорить нам ця музика: вона пропонує співпрацювати, створювати спільний творчий простір – як між музикантами на сцені, так і між колективом 

і слухачами.

Керівник робить акцент на те, що на сцені грає ансамбль особистостей, а це може означати максимальну свободу у виконанні. «Феномен великої людини в тому, що він доступний для всіх. Для цього необхідно читати, слухати».

По завершенні програми музиканти запросили на свій міський концерт, який відбудеться 3-го листопада, та творчий вечір флейтиста Миколи Красавіна, що відбудеться 8-го листопада. А в якості особливої цікавинки Володимир Толмачов, викладач школи мистецтв №1, зробив особливий сюрприз, проанонсувавши проведення вперше в Білій Церкві дитячого джазового фестивалю, який заплановано на весну, у переддень Міжнародного свята джазу. 

Наталія Вереснева