kopiika.com.ua

Якою має бути зовнішня реклама в місті

Переглядів: 70Коментарі: 0

Питання вигляду й розміщення рекламних конструкцій для Білої Церкви саме на часі. З одного боку, це бізнес багатьох містян, які платять податки в міський бюджет, з іншого ж, – місто гучно заявляє про себе як про туристичну перлину, а значить повинне мати  відповідний вигляд.

На черговому круглому столі  обговорювалося рішення міської ради «Комплексна схема розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква». 

Міський голова Геннадій Дикий висловив своє бачення щодо майбутнього реклами в  Білій Церкві: «Перед нами стоїть завдання зберегти історичну частину міста. Для цього необхідно ввести певні обмеження щодо розмірів об’єктів зовнішньої реклами. Також обов’язково ці обмеження діятимуть і в рамках питань безпеки, адже рекламні конструкції не можуть встановлюватися в  межах 5 метрів від бордюрного каменя. Ці місця передбачені для встановлення знаків дорожнього руху та світлофорних об’єктів. Я сподіваюсь на порозуміння й на те, що ми досягнемо єдиної точки зору щодо даних правил».

Тетяна Макагон, директор фірми ТОВ «Квіра» (розробник цієї схеми), пояснила, які критерії враховувалися при розробці схеми, на які форматні зони розділене місто, які обмеження діють у них та встановлення яких конструкцій передбачено відповідно до габаритних характеристик державного класифікатора. Також відповіла на запитання й зауваження, що протягом двох місяців надавалися представниками підприємств, які працюють у рекламній сфері міста.

Але в підсумку зустрічі присутні дійшли  спільного висновку – перенести розгляд схеми, щоб абсолютно всі  зауваження, висловлені раніше, були повністю враховані при розробці документа.