kopiika.com.ua

Один центр на всі випадки

Переглядів: 117Коментарі: 0

Кожен білоцерківець може зіткнутися із ситуацією, яка потребує втручання комунальних служб. І розпочинаються з’ясування необхідних телефонних номерів в інтернеті, запитання до знайомих та дзвінки з одного кабінету до іншого в пошуках допомоги. Але відтепер все буде інакше – вам достатньо знати лише номери Центру оперативного реагування.

Із 1 січня ц.р. року в Білій Церкві в  цілодобовому режимі розпочав свою роботу Центр оперативного реагування. Завдання оператора Центру отримати повідомлення від телефонуючого, визначити, до чиєї компетенції належить розв’язання цієї проблеми, та передати інформацію до відповідного виконавця послуг. У разі необхідності заявнику повідомляють про термін, необхідний для усунення проблеми.
Отож відтепер, якщо немає світла в будинку, зникло опалення, не можете пройти чи проїхати через якусь перешкоду на дорозі  (відкритий люк, аварійне дерево, обірваний провід), або трапились якісь інші прикрі несподіванки, від яких не застрахований ніхто, – то все це більше не примусить вас нервувати через пошуки потрібного контакту.
24 години на добу, 7 днів на тиждень (навіть у свята та вихідні) оператори Центру приймуть ваше звернення, зафіксують на онлайн-карті й зв’яжуться з компетентною організацією, яка вирішить проблему.
«До компетенції Центру оперативного реагування належить, у першу чергу, комунікація, зв’язок між містянами та виконавцями житлово-комунальних послуг. Ми постійно працюємо над тим, щоб залучити до співпраці якнайбільшу кількість підприємств і організацій. Також максимально розповсюджуємо й доносимо інформацію про Центр оперативного реагування до білоцерківців», – розповіла начальник Центру оперативного реагування Ольга Іванова.
Кількість дзвінків від жителів збільшується з кожним днем. Станом на 23 січня ц.р. оператори Центру прийняли близько 280 звернень.
«Серед звернень іноді є такі проблеми, які неможливо виконати за день чи два, – пояснила заступник директора департаменту житлово-комунального господарства міської ради Альона Колот-ницька. – Наприклад, поломка ліфта, реконструкція мережі зовнішнього освітлення, розчищення великої кількості аварійних дерев. Тобто такі ситуації,  для вирішення яких необхідно виділяти додаткові кошти, приймати рішення депутатського корпусу або виконавчого комітету. 
Також ми вже стикались із виникненням нестандартних ситуацій, коли потрібен був час на пошук підрядної організації, яка зможе виконати необхідні роботи. Тому ми просимо жителів із розумінням ставитися до таких випадків».
Слід зазначити, що під час телефонної розмови оператор може ставити уточнюючі запитання. Це робиться для того, щоб визначити відповідальну організацію й  максимально точно передати інформацію виконавцю послуг. 
Тож телефонуйте, надавайте необхідну інформацію й таким чином допомагайте усунути проблему швидше. Ваше завдання – вчасно повідомити Центр, завдання Центру – сприяти швидкому вирішенню проблеми. А разом ми робитимемо місто кращим.
Запишіть телефони та розкажіть про Центр оперативного реагування знайомим.

Для стаціонарних телефонів: (0456) 30-70-50;

для мобільних: 

(067) 310 77 55, 

(099) 310 77 55, 

(063) 310 77 55.